15 Mart 2023 Çarşamba

Gerçek şu ki

 RUKİYE SULTAN DİYOR Kİ:

Rukiye Demir

Gerçek şu ki 

Her ne kadar aklım başımda olsada kokunu her soluduğumda kafası kıyak bir keş gibiyim

Ve ben, 

Her ne kadar soğuk kanlı olsam da, sana her dokunduğumda tekrar tekrar tutuşan bir ateş 🔥 gibiyim.

Gözlerinde saklıydı yaşanmış sevdalarım. 

Biraz gece, biraz kahve, biraz sen, biraz ben, biraz şiir, biraz huzur, 

Hiç Açığa Vurulmamış 

Benimsen;

Hürriyetim Esastır, üzerinde vakti saati olur olmaz yok benim için.

Zirâ kısık ateşte Aşk pişmez çiğ kalır .

Bu yüzden, 

Her fırsatta çeke çeke ,

Her tenhada içe içe,

Yaşarım seni !

Sen ki kaburgalarımı içer den kıracak kadar güçlüsün. 

Her hükmün gönlüm üstüne,

Lâkin Sende alma hafife beni,

Ben ki seni .

Çekip busemi, Can damarına mum gibi eritecek kadar tutkun

Yakıp busemi bırakıp boynuna 

Kül edecek kadar yangınım.

Öyle büyükmüş ki içimizdeki yanlızlık

Sevilmeyi beklerken

BEKLEMEYİ SEVMİŞİZ...

💋Sevgilerimle...

Rukiye Sultandan 👍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder