20 Kasım 2022 Pazar

Bıktık, usandık, yorulduk, tükendik!



 RUKİYE SULTAN DİYOR Kİ:

 


Bıktık, usandık, yorulduk, tükendik!

 Rukiye Demir

(Türkgücü TV.Kayseri  Temsilcisi)

Sevgili okurlar; biliyorsunuz ülkemiz her geçen gün biraz daha sıkıntı içerisine girmekte.

İstanbul’da alçak, hain, insanlıktan nasibini almamış terörist kadın tarafından patlatılan bomba, masum vatandaşlarımızın ölümüne ve yaralanmasına sebep oldu.

Sadece İstanbul'da da değil, Kayseri'de de felaketler yaşanıyor.


İçimiz sızladı. Hele ki, bir anne olarak benim yüreğim parçalandı.

Bu olay nerede ise her gün gelen zamları bizlere unutturdu.

Zam, zam, zam.

Gelir az gider çok.

Kış geldi.

Doğal gazı, elektriği yakmaktan kork, suyu kullanmaktan kork!

Pazara, markete gitmekten çekin.

Ev sahipleri ile mahkemelik ol.

Ben Hollanda’da doğdum ve büyüdüm. İnanın oraya gitmek istiyorum.

Ancak, vatan sevgim beni engelliyor.

İki evladını babasız büyüten bir anne olarak içinde bulunduğumuz yaşam koşullarında ne kadar zorlandığımızı anlayan yok!

Bir çok kişi geçim sıkıntısı içerisinde bocalamakta!..

Bence, Haziran falan beklenmemeli, biran önce erken seçime gidilmeli.

Halkımız sandıklara giderek kaderlerini belirlemeli.

Elbette iktidar, bulunduğu durumu kaybetmemek için mücadele edecek.

Eh 6 lı masa’da iktidar olabilmek için gereken mücadelesini yapacak.

Vaatler, vaatler, vaatler.

https://www.youtube.com/watch?v=2jd7JJ8abBI

Bizler de dinleyeceğiz, inanacağız ve ona göre oyumuzu vereceğiz.

Düşünüyorum da, Eyyy Atatürk diyorum. Sen ne büyük bir lider imişsin.

On yılda ülkemizi kalkındırmış sın. 

Biz senin eserlerini koruyamadık.

Ülkemizi senin istediğin muasır medeniyetler seviyesine bir türlü çıkaramadık.

Üzgünüm, üzgünüz ve ümidimizi yitirmeye başladık!

Gençlerin hiç ümitleri kalmadı. Hepsi dışarı kaçmak istiyor.

Bekliyoruz seçim sandığını.

Gelecek günler inşallah iyi olur.

https://www.youtube.com/watch?v=2jd7JJ8abBI

20.11.2022

RUKİYE DEMİR

Türkgücü Televizyonu Kayseri Temsilcisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder